پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118890
تحريم ساخت ايميل در ياهو برداشته شد
تاریخ انتشار : 1393/06/24 13:34:35
نمایش : 2191
پس از گذشت يک سال از تحريم ايران توسط شرکت ياهو و نبود نام و پيش شماره کشورمان در ليست ثبت نام ايميل، بار ديگر تحريم ها برداشته شد و کاربران مي توانند براي ثبت ايميل جديد به اين سايت مراجعه نمايند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، به نقل از باشگاه خبرنگاران، شهريورماه سال گذشته بود که سايت ياهو طي اقدامي عجيب دسترسي کاربران ايراني را به ايميل مسدود کرد. اين سايت نام ايران را از ميان کشورهاي مختلف در ليست ثبت نام خارج کرد و از اين رو امکان ارسال پيامک حاوي کد فعال سازي به شماره هاي داخلي ايران غير ممکن شد.


اين اقدام تنها براي ثبت نام ايميل جديد صورت گرفت و افرادي که پيش از اين از ايميل هاي اين شرکت استفاده مي کردند توانايي ورود به سايت را داشتند. ياهو در حالي ايران را تحريم کرد که در همان زمان اپل و گوگل بخشي از تحريم ها را برداشته بودند.

پس از تحريم ياهو براي ساخت ايميل جديد ترفندهاي مختلف و افزونه هاي گوناگوني براي رفع اين تحريم و دور زدن آن ارائه شد اما بازهم افرادي که از اين ترفندها اطلاعي نداشتند قادر به ساخت ايميل نبودند.

پس از گذشت يک سال حالا بار ديگر اين شرکت ايران را از ليست تحريم خارج کرده است و کاربران ايراني مي توانند اقدام به ثبت ID جديد کنند. نام و پيش شماره ايران هم اکنون در ليست شماره تلفن هاي ياهو قرار گرفته است و پيامک حاوي کدفعالسازي ارسال مي شود.


نحوه ساخت ايميل ياهو را به طور مختصر در ادامه مشاهده مي نماييد:

- براي ثبت نام در ايميل ياهو ابتدا وارد اين صفحه شويد.

- در صفحه باز شده اطلاعات خود مانند نام و نام خانوادگي و آي دي خاصي که مد نظر داريد را وارد نماييد. دقت داشته باشيد که براي انتخاب رمز بايد از اعداد، حروف بزرگ و کوچک استفاده کنيد همچنين نبايد رمز شما کمتر از 8 کارکتر باشد.

- در قسمت شماره موبايل ابتدا نام ايران را از ليست سمت چپ انتخاب کنيد و شماره تلفن خود را وارد نماييد.

- تاريخ تولد و جنسيت خود را انتخاب کنيد و گزينه Create account  را انتخاب کنيد.

- در مرحله بعد بايد يک کد خاص را در قسمت مشخص شده يادداشت کنيد. حتما در نظر داشته باشيد که حروف پر رنگ را بايد يادداشت کنيد.


- پس از کمي صبر اکانت شما فعال شده است و مي توانيد از آن لذت ببرد.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html